نسیمی از بهشت

نسیمی از بهشت

(به نام خدای یکتای بی همتا) با عرض سلام و ادب و احترام خدمت تمامی شما برادران و خواهران عزیز اول از همه چیزخدا را بسیار شکر گذارم که این قدرت را به من داد که استعدادها و تجربه های خودم را در اختیارمردم بگذارم چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران از هر دین و آیینی که هستین برامون فرقی نمیکنه چون همه ی ما همنوع هم هستیم .و از مدیریت و پشتیبانی بلاگ بیان نهایت تشکر و قدردانی را دارم.خدا را بینهایت سپاسگذارم به خاطر بیداری و آگاهی هایمان در مورد شناخت شیطان چه در زمینه های اخلاقی و چه در زمینه های اجتماعی و فرهنگی. از این که وبلاگ خودتون را انتخاب کردید از همه ی شما ممنونم.و از خداوند بزرگ برای همه ی شما آرامش و پاکی و موفقیت را آرزومندم.

بایگانی

مجردی و حرفهای مردم

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۳۷ ق.ظ

(به نام خداوندی که از سر مهر بخشش فراگیر و همیشگی دارد) سلام عزیزان انشا نمینویسم ادعا نمیکنم دانا هستم تمام حرفهای من حاصل پاکی و توبه ی من و کمک خدای بزرگم است من هیچی نیستم فقط لطف و کمک خدای بزرگ و مهربون است که به من کمک میکنه فرقی نمیکنه چند سالتون باشه چه خانم و چه آقا فرقی نمیکنه مردم چه حرفی درباره ی شما میزنند.مهم ایمان و اراده ی قوی است که داریم مهم اراده ی زیاد نسبت به انجام هر کاری است فرقی نمیکنه چه کاری باشه هر فعالیت و مشغولیتی که در آن هم درآمد زایی داشته باشیم و هم باعث سرگرم شدن ما به آن کار میشود همینکه ما را از انجام گناهان و ارتباط با دوستان منفی و هرزه جدا میسازد کافیه.خیلیا هستن سن آنها ۲۷و یا ۳۳ و یا ۴۰ و بیشتر  حتی خیلیا هستن که تا آخر عمرشون مجرد بودند و همین افراد اون ایمان درون خودشون به خدای بزرگ و خلوت درونی خود با خدای خود باعث پیشرفت استعدادها در زندگی آنها شده و حتی بسیاری از دانشمندان تا آخر عمر مجرد بودند و این علم و استعداد آنها حاصل استحاله ی نیروی جنسی آنها در راه صحیح بوده و به خلاقیت و شکوفایی استعداد های آنها تبدیل شده. باید سعی کنیم حاکمیت فردی خود را خودمان در دست بگیریم لازم نیست کسی برای ما تصمیم بگیره خودمان باید تصمیم بگیریم برای زندگی خودمان.من نمیگم تا آخر عمر مجرد باقی بمونیم درسته شرایط ازدواج و خیلیا ندارند به هر شرایطی شرایط اقتصادی و مالی و بیکاری نداشتن خونه و زمین برای زندگی خیلیها هستند که این شراید و وضع نابسامان را دارند تو فقط این مشکل را نداری خیلی ها هستند این مشکل را دارنددر یک دید به شخصیت خودمان مهمترین و بهترین چیزی که داریم نعمت و ثروت بزرگ سلامتی است و امید و امیدواری به قدرت بسیار زیاد خداوند مهربان است در جواب حرفها و توهین ها و تمسخر کردن های مردم هم باید سکوت کرد چون حاکم دنیا در حال نظاره و ثبت اعمال همه ی ماست خداوند حکیم میفرمایند که به یاد داشته باشید که دوستان خدا نه ترسی از آینده خود دارند و نه از گذشته ی خود اندوهگین میشوند همواره آرام و خرسندد.                 

۹۸/۱۱/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
امید امیدوار۱۳۷۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی