نسیمی از بهشت

نسیمی از بهشت

(به نام خدای یکتای بی همتا) با عرض سلام و ادب و احترام خدمت تمامی شما برادران و خواهران عزیز اول از همه چیزخدا را بسیار شکر گذارم که این قدرت را به من داد که استعدادها و تجربه های خودم را در اختیارمردم بگذارم چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران از هر دین و آیینی که هستین برامون فرقی نمیکنه چون همه ی ما همنوع هم هستیم .و از مدیریت و پشتیبانی بلاگ بیان نهایت تشکر و قدردانی را دارم.خدا را بینهایت سپاسگذارم به خاطر بیداری و آگاهی هایمان در مورد شناخت شیطان چه در زمینه های اخلاقی و چه در زمینه های اجتماعی و فرهنگی. از این که وبلاگ خودتون را انتخاب کردید از همه ی شما ممنونم.و از خداوند بزرگ برای همه ی شما آرامش و پاکی و موفقیت را آرزومندم.

بایگانی

به نام خداوندی که از سر مهر بخشش فراگیر و همیشگی دارد) همدلی و سادگی در کنار هم لباسهای ساده تلاش و زحمات زندگی عشایری و روستایی رفاقت با هم رفتن خونه ی همدیگر و نشستن و یک چای آتیشی بسیار خوشمزه و خوش طعم نشانه ی یک زندگی خوب و ساده در کنار هم است که با توجه به پیشرفت علم انسان در ساخت تجهیزات و وسایل برقی و موبایل و تلویزیون و ...در زندگی امروزی جای خود را به یک زندگی داده که شور و همدلی و رفاقت را از انسانها جدا کرده و حتی از خدا هم دور کرده. پول و ثروت و اینترنت های پرسرعت و تلفن ها راه نزدیک و همدلی بین انسانها را از هم قطع کرده و باعث شده اون زندگی ساده و دوست داشتنی را از یاد ببریم.کینه و نفرت را بین انسانها به وجود آورده و باعث خشم و خشونت دائم بین کشورها و انسانها شده و خداوند بزرگ هم با توجه به کینه و جنگی که بین آدم ها رخ می دهد نعمت های زمین را از ما می گیرد و در آینده باعث قحطی و خشکسالی و گرسنگی بین ما انسانها میشود. در حالی که مردم دنیا سخت در اشتباه هستن تمام ثروت زمین و ستارگان و هفت آسمان از آن خداوند حکیم و مهربان است و این روند و این پیشرفت تجهیزات الکترونیکی و رسانه ای باعث نابودی زمین و انسانها میشود.علم و قدرت خداوند بزرگ خیلی بیشتر از این چیزهاست و تا اکنون هیچ کس و هیچ چیز نمیتواند به اندازه ی یک مورچه در برابر قدرت بینهایت خداوند بزرگ و مهربان مقابله کند. خداوندی که اختیار و صاحب زمین و ستارگان و دریاها و هفت آسمان است.                                                       

۹۸/۱۱/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
امید امیدوار۱۳۷۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی